fffc:

got a masters degree in being ignored

Pssh, thats what I got my PhD in

(via causedarlingitwasgood)

mxtori:

businessinsider:

7 QUESTIONS YOU SHOULD ASK AT THE END OF EVERY JOB INTERVIEW.

Click here to find out why these questions help you.

This is so important!

I never know what to ask and end up looking like a fool cause I don’t have a question prepared.

Don’t be me.

(via soundtraktoyourlife)

medinaquirin:

couple-a-hundred-of-em:

As a college student, currently really hungry with nothing to eat, I understand how hard it can be to get food. Sometimes you really just don’t have the money to eat and when you do, you waste it all on fast food instead of stocking up on cheap things because you’re so tired of Ramen Noodes and canned food you could barf. So, I’ve composed a list of recipes and resources that will fit a college kid’s budget and appetite. Don’t go hungry! <3
Ramen Noodle Recipes:
Ramen Noodle Stir Fry
Sirloin-Snap Pea Stir Fry
Chicken Noodle Soup
Chili Cheese Ramen
Egg Drop Ramen
Spinach and Ramen
Ramen Spaghetti
Ramen Alfredo
Cheesy Ramen Noodles
Mug Meals:
Cheesy Eggs Mug
Cheese and Broccoli Mug
Mac and Cheese in a Mug
Meatloaf in a Mug
Nutella Mug Cake
Cheesecake Mug
Coffee Cup Quiche
Coffee Cup Chilaquiles
Mug Egg Scramble
Microwave Recipes:
Potato Chips
Corn on the cob
Scalloped Potatoes
White Rice
Fried Rice
Baked Potato
Chicken Casserole 
Garlic Chicken
Chicken Soup Casserole
Caramelized Onion Baked Potato
Soft Chicken Tacos
Pancakes
Recipe Generators
My Fridge Food
Fire House Chef
Dinner in 15 Minutes
Advanced recipe Generator
Cuisine
Recipe Matcher
Super Cook
Recipe Puppy
Cook Thing
Recipes by Ingredient
Recipe Key
Not Beans Again
Ideas 4 Recipes
Big Oven
Other Resources
Actual College Student Cookbook
Restaurant Coupons [1] [2] [3] [4]
Free Birthday food [1] [2] 

Reblogging because lord knows college kids aren’t the only ones that are broke.


I’ve been looking for this post for months!!!

medinaquirin:

couple-a-hundred-of-em:

As a college student, currently really hungry with nothing to eat, I understand how hard it can be to get food. Sometimes you really just don’t have the money to eat and when you do, you waste it all on fast food instead of stocking up on cheap things because you’re so tired of Ramen Noodes and canned food you could barf. So, I’ve composed a list of recipes and resources that will fit a college kid’s budget and appetite. Don’t go hungry! <3

Ramen Noodle Recipes:

Mug Meals:

Microwave Recipes:

Recipe Generators

Other Resources

Reblogging because lord knows college kids aren’t the only ones that are broke.

I’ve been looking for this post for months!!!

(Source: i-only-speak-to-sailors, via soundtraktoyourlife)

"Ignoring your passion is slow suicide. Never ignore what your heart pumps for. Mold your career around your lifestyle not your lifestyle around your career."

— (via beyondfabric)

(via girlsdontplaypercussion)

strangelyobsessedwithstuff:

vialsofbrightforgettingpowders:

ALRIGHT MOTHERFUCKERS, TIME FOR SOME LEARNIN SO SIT OUR BITCH ASS DOWN AND GET OUT OUR NOTEPAD
THIS SHIT RIGHT HERE IS SUGAR SCRUB. YEAH I KNOW YOUVE SEEN IT BEFORE BUT YOU DONT KNOW WHAT I KNOW AND THAT WHEN YOU USE IT WITH ONE OF THESE FUCKERS

YOU WILL GET LEGS AND ARMS AND ANY OTHER SHIT YOU WANT THAT IS SO SOFT YOU WILL BE SHOVING IT IN THE FACE OF EVERYONE YOU KNOW AND ASKING THEM TO COMPARE IT TO THE TENDER PINK FLESH OF A NEWBORN
SO GET YOURSELF SOME FUCKING WHITE SUGAR AND SOME CHEAP ASS OIL LIKE CANOLA OR SOME SHIT AND MIX THAT SHIT WITH TWO PARTS SUGAR AND ONE PART OIL( THAT MEANS TWICE AS MUCH SUGAR AS OIL BITCHES I USUALLY USE ONE CUP OF SUGAR AND DO SOME FUCKING MATH TO FIGURE OUT HOW MUCH OIL THAT IS) DROP A FEW DROPS OF VANILLA ESSENCE OR MAYBE SOME FUCKING LAVENDER OIL WHATEVER YOU WANNA SMELL LIKE. MIX IT UP REALLY GOOD MMMM SMELLS LIKE CAKE BATTER FUCK YEAH.

NOW GET YOURSELF GOOD AND NAKED. REAL NAKED. PAMPER YOUR GODDESS-LIKE ASS WITH A BUBBLE BATH. TAKE ONE OF THOSE RAZORS YOU GOT AND SHAVE WHATEVER YOU LIKE TO SHAVE LEGS ARMS VAJAYJAY PITS I DONT FUCKING CARE.
NOW GET OUT OF THAT GROSS HAIRY DIRT WATER AND SIT ON THE EDGE OF THAT THERE BATHTUB. TAKE A HANDFUL OF THAT SWEET GOOP AND RUB IT ALL OVER THAT SKIN OF YOURS(just dont use this stuff on or near your lady bits i put this in lower case because it is really important your love cavern does not like sugar uh uh no way its diabetic) RUB RUB RUB KEEP RUBBIN YEAH YOUR HANDS STARTING TO FEEL WEIRD GOOD BECAUSE ITS WORKING

NOW TAKE THAT CHEAP-ASS DISPOSABLE RAZOR YOU HAVE AND SHAVE OFF THAT NASTY-ASS DEAD SKIN EWW ITS SO GROSS NO ITS NOT ITS YOUR OWN SKIN BUT ITS ALL GREY. RINSE OF THAT OILY STUFF BECAUSE YOUR SKIN AINT NO SLIP-N-SLIDE

GOOD NOW FEEL YOUR NEWFOUND SOFT SKIN THAT WAS ONCE BURIED UNDER LAYERS OF DEAD FLAKES OF YOUR PAST SELF YOUR WELCOME MOTHERFUCKERS CLASS DISMISSED

IVE BEEN LOOKING FOR THIS POST FOR AGESthanks for the tip karkat


I tried looking for this post for a while and couldn&#8217;t find it!

strangelyobsessedwithstuff:

vialsofbrightforgettingpowders:

ALRIGHT MOTHERFUCKERS, TIME FOR SOME LEARNIN SO SIT OUR BITCH ASS DOWN AND GET OUT OUR NOTEPAD

THIS SHIT RIGHT HERE IS SUGAR SCRUB. YEAH I KNOW YOUVE SEEN IT BEFORE BUT YOU DONT KNOW WHAT I KNOW AND THAT WHEN YOU USE IT WITH ONE OF THESE FUCKERS

YOU WILL GET LEGS AND ARMS AND ANY OTHER SHIT YOU WANT THAT IS SO SOFT YOU WILL BE SHOVING IT IN THE FACE OF EVERYONE YOU KNOW AND ASKING THEM TO COMPARE IT TO THE TENDER PINK FLESH OF A NEWBORN

SO GET YOURSELF SOME FUCKING WHITE SUGAR AND SOME CHEAP ASS OIL LIKE CANOLA OR SOME SHIT AND MIX THAT SHIT WITH TWO PARTS SUGAR AND ONE PART OIL( THAT MEANS TWICE AS MUCH SUGAR AS OIL BITCHES I USUALLY USE ONE CUP OF SUGAR AND DO SOME FUCKING MATH TO FIGURE OUT HOW MUCH OIL THAT IS) DROP A FEW DROPS OF VANILLA ESSENCE OR MAYBE SOME FUCKING LAVENDER OIL WHATEVER YOU WANNA SMELL LIKE. MIX IT UP REALLY GOOD MMMM SMELLS LIKE CAKE BATTER FUCK YEAH.

NOW GET YOURSELF GOOD AND NAKED. REAL NAKED. PAMPER YOUR GODDESS-LIKE ASS WITH A BUBBLE BATH. TAKE ONE OF THOSE RAZORS YOU GOT AND SHAVE WHATEVER YOU LIKE TO SHAVE LEGS ARMS VAJAYJAY PITS I DONT FUCKING CARE.

NOW GET OUT OF THAT GROSS HAIRY DIRT WATER AND SIT ON THE EDGE OF THAT THERE BATHTUB. TAKE A HANDFUL OF THAT SWEET GOOP AND RUB IT ALL OVER THAT SKIN OF YOURS(just dont use this stuff on or near your lady bits i put this in lower case because it is really important your love cavern does not like sugar uh uh no way its diabetic) RUB RUB RUB KEEP RUBBIN YEAH YOUR HANDS STARTING TO FEEL WEIRD GOOD BECAUSE ITS WORKING

NOW TAKE THAT CHEAP-ASS DISPOSABLE RAZOR YOU HAVE AND SHAVE OFF THAT NASTY-ASS DEAD SKIN EWW ITS SO GROSS NO ITS NOT ITS YOUR OWN SKIN BUT ITS ALL GREY. RINSE OF THAT OILY STUFF BECAUSE YOUR SKIN AINT NO SLIP-N-SLIDE

GOOD NOW FEEL YOUR NEWFOUND SOFT SKIN THAT WAS ONCE BURIED UNDER LAYERS OF DEAD FLAKES OF YOUR PAST SELF YOUR WELCOME MOTHERFUCKERS CLASS DISMISSED

IVE BEEN LOOKING FOR THIS POST FOR AGES
thanks for the tip karkat

I tried looking for this post for a while and couldn’t find it!

(Source: sliceofbri, via confessionsofateenagedramageek)

avatarmikassa:

love-is-a-science:

i-o-u-an-assbutt:

castiel-hasfallen:

i-o-u-an-assbutt:

castiel-hasfallen:

i-o-u-an-assbutt:

castiel-hasfallen:

i-o-u-an-assbutt:

rybackrulez:

HERES A SEA COW EATIN A WHOLE THING OF DANG LETTUCE 

SEA COW

why is sea cow weird

its a manatee you uneducated fuck

holy shit wait it is. i am sorry man. in dutch, it’s literally translated sea cow

that is okay friend it is entirely my fault i did not realise how the word translated i will bake you some sorry muffins and we can forget this whole business ever happened 

thank you, i didn’t want you to be mad at me i was really scared for a minute there.

i would never be mad at anyone we are all friends here i have been graciously informed that sea cow is in fact a commonly used term for a manatee so i have learned something new today friends

This is literally the most civil ending to a “you uneducated fuck” comment I have ever seen.

The world needs to learn from this.

avatarmikassa:

love-is-a-science:

i-o-u-an-assbutt:

castiel-hasfallen:

i-o-u-an-assbutt:

castiel-hasfallen:

i-o-u-an-assbutt:

castiel-hasfallen:

i-o-u-an-assbutt:

rybackrulez:

HERES A SEA COW EATIN A WHOLE THING OF DANG LETTUCE 

SEA COW

why is sea cow weird

its a manatee you uneducated fuck

holy shit wait it is. i am sorry man. in dutch, it’s literally translated sea cow

that is okay friend it is entirely my fault i did not realise how the word translated i will bake you some sorry muffins and we can forget this whole business ever happened 

thank you, i didn’t want you to be mad at me i was really scared for a minute there.

i would never be mad at anyone we are all friends here i have been graciously informed that sea cow is in fact a commonly used term for a manatee so i have learned something new today friends

This is literally the most civil ending to a “you uneducated fuck” comment I have ever seen.

The world needs to learn from this.

(Source: skankplissken, via causedarlingitwasgood)

shostakovich-was-a-paramore-fan:

Might just join the nuns and resort to a life of celibacy tbh.

headlikealamb:

scatteringstarslikesprinkles:

a-face-to-forget:

huntingloki:

stoneandbloodandwater:

Sweet Dreams (Are Made Of This) (1983) Vs. Seven Nation Army (2003)

YOU DON’T UNDERSTAND THIS IS LITERALLY THE SOUND OF COOL

Press play and you will find yourself wearing a long black coat on a windy city street holding a firearm that won’t be invented for another 50 years, your voice will be a full octave deeprer AND YOUR HAIR WILL LOOK PERFECT.

if only Lucifer had his theme song this would be it

omfg

wat. why would you

(Source: skeppsbrott-archive, via goodasgould)

musiciansagainsthumanity:

image

The absolute WORST!

(via stephspie)

pushersandpedalers:

sadderdays:

If Latinos Said The Stuff White People Say

no but rly

(via nelyson)

zodiacsociety:

How To Seduce Each Zodiac Sign
If Each Zodiac Sign Was a Drug 
Zodiac Signs Being Drunk
Zodiac Signs In The Bedroom
Zodiac Signs When Angry
"Come let’s mix where others choose to belt."

Audra McDonald to Laura Benanti on twitter.

This is so important to my life.

(via stanley-tuccis)

(via jmartin423)

xxwinryrockbell:

{Don’t let your parents make you feel bad about your choice in what YOU want to major in.

I am happily a music education major.

But not after my mom and dad lose their shit over it. Excuse me for doing what I love. }

Tags: preach!